Compensatie voor onterecht betaald parkeren in de Scheldestraat

Dit is een oud bericht.

Fout in parkeerverordening 

Vanwege een fout in de parkeerverordening heeft de Scheldestraat niet in het areaal ‘betaald parkeren’ gestaan. Hierdoor is de situatie op straat anders, dan in het beleid is vastgelegd. 
Op straat geldt betaald parkeren, terwijl dit niet zo in het beleid opgenomen is. Deze fout wordt spoedig hersteld.

Compensatie

Heeft u tussen 1 januari en 22 mei 2024 betaald voor parkeren in de Scheldestraat? Dan kunt u uw parkeerkosten terugvorderen. Het gaat specifiek om de automaten en/of verkoopnummers 118449, 118450 en 118451.

Indienen verzoek

Om uw parkeerkosten terug te vorderen, dient u een kopie van uw bonnetje of een screenshot van uw transactie op uw parkeerapp op te sturen naar e-mail handhavingsteam@vlissingen.nl. Zorg ervoor dat de volgende gegevens duidelijk vermeld zijn:

  • Datum en tijd van de parkeertransactie;
  • Het automaat- of verkoopnummer; 
  • De totale parkeerkosten; 
  • Uw rekeningnummer; 
  • Uw naam.

 Wij storten de gemaakte parkeerkosten spoedig terug op uw rekening.