Stadspromotie

Het gemeentebestuur van Vlissingen wil Vlissingen beter op de kaart zetten. Zij wil dit samen doen met inwoners en bedrijven en instellingen die in Vlissingen gevestigd zijn.
Het gemeentebestuur stelt voor om dat vanuit de identiteit (het DNA) van Vlissingen te doen.

Inspiratie

Ter inspiratie is er het DNA-boek van Vlissingen. In woord en beeld ligt vast wat Vlissingen ‘Vlissingen’ maakt. Door een bijzonder stukje Vlissingen aan een persoonlijke boodschap te koppelen, levert dat extra slagkracht op. Zodat ook niet-Vlissingers en bedrijven en organisaties van buiten Vlissingen, de kwaliteit van Vlissingen ontdekken.    

Vlissingen, stad aan zee

Wilt u in Vlissingen wonen, werken, studeren of recreëren? De gemeente heeft een kleurrijke brochure samengesteld, die u laat kennismaken met onze gemeente. Het is gebaseerd op ons DNA. Ongepolijst en no-nonsense. Laat u eens verrassen!

Beeldbank van Vlissingen

In de Beeldbank zitten tientallen sfeervolle foto’s die het DNA van Vlissingen, Oost-Souburg en Ritthem in al haar facetten laat zien. U kunt deze foto's kosteloos gebruiken om Vlissingen onder de aandacht te brengen.
De beeldbank van Vlissingen is ondergebracht in de Beeldbank van de provincie Zeeland. De gemeente stelt de foto’s graag beschikbaar. Ze hoopt dat ondernemers en inwoners het leuk en belangrijk vinden, om in hun eigen promotie een stukje Vlissingen te laten zien. Door dit samen te doen, wordt Vlissingen (nog) beter op de kaart gezet.

Citymarketing

Vlissingen is een aantrekkelijke stad. Alleen: te weinig mensen weten dat! Daarom geven we een nieuwe impuls aan de marketing van de stad. Dat doen we als gelijkwaardige partners die nauw samenwerken in een virtuele citymarketingorganisatie.
Lees meer.

Voorbeelden gebruik DNA

In bijgevoegde tabel ziet u een aantal praktische toepassingen van het DNA van Vlissingen.